The Identities And Practices Of High Achieving Pupils -. Ebs
Pagá en cuotas
Llega gratis el sábado 22 de junio
Solo en CABA y zonas de GBA
Comprando dentro de las próximas 3 h 17 min
Retirá gratis entre el 24 y el 27/jun en correo y otros puntos
Ver en el mapaDisponible 45 días después de tu compra
+500 ventas
+500
Ventas concretadas
Brinda buena atención
Medios de pago
Hasta 12 cuotas sin tarjeta
Tarjetas de crédito
Tarjetas de débito
Efectivo
Descripción
Somos una librería que se dedica a traer libros importados, trabajamos con los principales proveedores internacionales y editoriales, siendo nuestros libros originales y asegurando la calidad del mismo.
Una vez realizada la compra el proveedor envía el libro a nuestro deposito para su despacho, una vez despachado se envían los datos para su seguimiento.
Brindamos garantía sobre nuestros libros y MercadoLibre asegura su dinero hasta que reciba el libro de conformidad.
EL COSTO DE ENVIO ES GRATIS. SE REALIZAN ENVIOS A TODO EL PAIS.
El plazo de entrega del libro hasta su puerta es de 29 días aproximadamente.
Contamos con gran catalogo de libros, si no lo tenemos publicado lo conseguimos.
Cualquier duda o consulta estamos a su disposición.
ESMERALDA BOOKS.
Descripción: Negotiating Achievement and Peer Cultures. Addresses the tension between high achievement and popularity in secondary schools, exploring the sociological impact of this in the lives of young people. This title looks at the relationships between gender, race and social class, and attainment and popularity, for high achieving pupils. This title addresses the tension between high achievement and popularity in secondary schools, exploring the sociological impact of this in the lives of young people. How do some students manage to excel in their studies and be popular while other high achievers are treated as social outcasts? This lively and accessible text looks at the relationships between gender, race and social class, and attainment and popularity, for high achieving pupils. The internationally renowned authors present a lucid theoretical framework that reflects the complexity of these issues, placing them within the broader context of the policies which cause and constrain particular behaviours among teachers and pupils. The authors draw together empirical data, bringing the realities of young people to life and presenting the lessons that can be learnt to enhance the educational achievement of all students. Issues covered include: the social consequences for the 'too hardworking'; the tension between high achievement and popularity; and, the classroom practices adopted by pupils accomplishing popularity and high achievement.This is an engaging text for advanced undergraduate and postgraduate students exploring the debates on identity and achievement.
Preguntas y respuestas
¿Qué querés saber?
Preguntale al vendedor
Nadie hizo preguntas todavía.
¡Hacé la primera!