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Características del producto

Características principales

Título del libro
SUPREME
Subtítulo del libro
Art & Photography
Serie
PRIMERA EDICION
Autor
James Jebbia
Idioma
Inglés
Editorial del libro
Rizzoli International Publications, Incorporated
Edición del libro
PRIMERA EDICION (2010)
Tapa del libro
Dura
Volumen del libro
1
Con índice
Año de publicación
2010

Otras características

Género del libro
Arte y fotográfia,Biografía,Deportes,Humanidades,Moda y diseño
Subgéneros del libro
Diseño,Arte y disciplinas del lenguaje,Deportes y recreación
Versión del libro
primera edicion 2010
Accesorios incluidos
tapa removible con poster horizontal de tabla de skate supreme
ISBN
9780847834969

Descripción

LEER CON ATENCION: ESTE LIBRO ES UNICO NUEVO, PRIMERA EDICION PUBLICADO POR EDITORIAL RIZZOLI EN 2010 EN ESTADOS UNIDOS. LIBRO DE LA MITICA MARCA SUPREME SOBRE SKATE, GRAFFITI, ARTE, MODA, DEPORTES, INDUMENTARIA Y FOTOGRAFIA DE LA MARCA.

EL PRECIO ES LO QUE VALE, AL SER UN OBJETO COLECCIONABLE, VER FOTOS Y ESTADO DEL LIBRO (NUEVO), RECOMENDADO PARA COLECCIONISTAS Y FANATICOS DE LA MARCA Y DE LA CULTURA SKATE.

Photography, Design, Sports & Recreation, Social Science
History & Criticism, Fashion & Accessories, Skateboarding, Customs & Traditions, Subjects & Themes / Fashion

The first monograph on the iconic independent New York street fashion label Supreme. In April 1994, Supreme opened its doors on Lafayette Street in downtown Manhattan and became the home of New York City skate culture. Challenging the dominance of the established Wes Coast skater scene and the new conservatism of 1990s New York, Supreme defined the aesthetic of an era of rebellious cool that reached from skaters to fashionistas and hip hop heads. Over the last sixteen years, the brand has stayed true to its roots while collaborating with some of the most groundbreaking artists and designers of its generation, and with stores in Los Angeles and Japan has become an international icon of independent counter-cultural style. This definitive monograph - with written contributions from contrasting arbiters of style, Aaron Bondaroff and Glenn O'Brien, and including an interview between founder James Jebbia and the artist KAWS - brings together the disparate elements of the brand's output, from legendary advertising campaigns to especially commissioned skateboard designs, photographs, and artworks, and a comprehensive index of their products to date. Including collaborations with Jeff Koons, Richard Prince, Damien Hirst, Public Enemy, Lou Reed, and Futura 2000 among many others, this richly illustrated book is a survey of sixteen years of contemporary street fashion and culture reflected in the pioneering work of one of New York's most influential independent labels.

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